• נתניהו וישראל כץ: בוני הארץ האמיתיים

    {{report.count}}  {{report.countcommenttotal}} 
  • כתב - MotiL    
  • - תגיות:
  • יישר כוח לשר ישראל כץ. הוא ונתניהו הם היום בוני הארץ האמיתיים ולא כל חורצי הלשון, כולל לצערי הרב, מבקר המדינה (בדיוק, אבל בדיוק ערב הבחירות הוא נזכר להוציא לאור את הדוח שלו, חולה פרסום עם דיפלומה!)

    גל של רפש, איך לא? התעורר בימים אלה בעקבות הדוח הזה. אני רוצה להזכיר, מעט על קצה המזלג, ימים אחרים.
    בכל הקשור לעבודות הפיתוח הענקיות שמבצעת עכשיו ממשלת ישראל הנוכחית. במיוחד בתחום התחבורה והרכבת כמובן, אי אפשר שלא להעלות ממצולות הזיכרון הלא רחוק של שנות ה – 70 וה- 80, את הניהול הכושל של ממשלות ישראל דאז ואת שלטונה המוחלט של הביורוקרטיה. זכור לי אותו רפיון הבלתי נתפש, כאשר פרס עם הבלייזרים שלו ורבין עם הפוגלים שלו, ועמם בייגה שוחט, הטאייער (הצמיג) התורן, בתפקידו כשר האוצר, הקפיאו לחלוטין את כל עבודות הפיתוח ברחבי המדינה. הכל נעצר. המדינה עמדה מלכת. סוג של ניוון שרירים.
    באותם ימים שלטו הבלייזרים/הפוגלים שלטון מוחלט, כלום לא זז ללא אישורם. לא בנו מתקני התפלה, לא סללו מסילות ברזל וגם לא כבישים. כביש מספר 1 היה בן 3 מסלולים, עפ"י גירסת חכמי חלם. המסלול המרכזי היה מסלול ההרג. אתר מטווחים למתפרעים. מאות תאונות דרכים, חלקן כללו הרוגים. מבקרת המדינה דאז, מרים בן פורת, שאלה בזעם, בדוח האחרון שלה, כיצד קורה שסלילת נתיבי איילון (אז כ - 10 ק"מ בסך הכל), נמתחת לפרק זמן בלתי נתפש של ... 20 שנה... השיתוק שאחז אז במדינה היה רע לכולם. כאשר שאלו את בייגה שוחט מדוע אין בונים מתקני התפלה, הוא ענה כי: א. "לא צריך. יש מספיק מים" ו - ב- "הפקידים שלי הם פונדמנטליסטים (כלומר אדוקים בקמצנותם), בנושא זה"... אז לכל אלה קטני האמונה, המבקרים את שר התחבורה הנוכחי. אני מקווה שהוא ימשיך לעשות גדולות בתחבורה שלנו שהוזנחה כמעט 100 שנים וגם נלמד כולנו להעריך את נתניהו שנותן לו את הגיבוי בלי תירוצים מטופשים. כץ הוא שר התחבורה הטוב ביותר מאלה שהיו לנו. טוב שהוא כאן. הוא יודע לעבוד!


  • תגובות 

חזרה לראש הדף